borta bra men hemma bäst!

Hej alla!
har precis kommit hem från att ha varit i stan och köpt lite smått. Har inte köpt något spe utan bara varit i stan och kollat läget ;) Jag åkte in till stan för att egentligen byta ut mina rosa converse som jag hade 2 par av till ett par gråa. Men de hade tyvärr inte min storlek så jag tog pengarna tillbaka och åker in till stan och köper någon annanstans. Liv sov över så vi åkte in tillsammans. Vi somnade oerhört sent, typ 6:30 på morgonen. och vakna något runt 14:00, vi behövde ha lite kul! Om ni undrar vrf jag hade två par likadana skor så är det för att det hände en sak i skolan och så gick min pappa och jag och köpte likadana men jag kände att ne det är onödigt så ja det var därför. Men nu måste jag gå och städa mitt rum efter igår och sen ta det lugnt.
hoppas ni har haft en härlig lördag!

Kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0