Malin gästbloggar!

Tjena hoppsan alla Daniellas Läsare!
Jag är Malin - Daniellas Bästis ;) mihii men vi har känt varandra typ hela vårt liv.
Jag har också en blogg som heter www.mteng.blogg.se där jag skriver om mitt liv när jag åker till Thailand i några månader, och sne efter det då jag flyttar till Malta. Men skit samma, läs den ! Men jag tänkte skriva lite annat här och nu.

kan ju börja med att säga att jag tycker du är en otroligt bra vän Daniella.
Kan prata om allt med dig, även fast vi bråkar lite hit och dit ibland, men så äre bara!
Sen när jag flyttar kommer jag sakna dig något enooormt! Du får komma dit och hälsa på.
Haha, ja kom ihåg på dagis då vi var kära i samma kille, och vi lekte med prinsessgrejerna, och förökte rymma till dagis, och allting. Jag blev också sur när du umgicks med en annan tjej och sa att ni var bästisar. Du ville inte jag vara kompis med dig längre typ haha. Men sen bytte vi till olika skolor, och typ träffades inte på flera år och sen möttes din mamma och min mamma och de bestämde att vi skulle ses. Så kom du hem till mig där jag bodde förut. Och vi hade inte typ träffats på 2-3 år. Och vi var jätte nervösa och blyga för varandra. Vi sa typ ingenting till varandra då. Men sen efter det höll vi kontakten.

Tänkte bara skriva ett litet gästblogginlägg om vår barndom.
Love you!

/ Malin - www.mteng.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0