hej bloggish

Hej alla!
Malin gick nyss hem från mig, vi har varit i skolan idag och typ inte gjort så mycket mer än det, men iaf :)
Snart ska jag till stan och shoppa lite, och köpa lite saker till hemmet som behövs.
imorn ska klassen åka skriskor på östermalms ip, jag kommer inte åka för att för 2 år sedan, när jag åkte skriskor med skolan så åkte jag som vanligt men ramla och ocg gjorde nåt konstigt med benet, så jag landa på benet och bröt den, jag fick plågas med gips länge och det var inte kul alls!
så NEJ TACK för mig, tror ni förstår. men aa så jag och linnea ska gå på promenad istället, hon kan inte heller åka, så det blir hon och jag :)
men nu ska jág fixa mig.. ha det bra!

puss/ Daniella


             Jag hoppar nog över!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon vill men hon kan inte, för hon har skadat sig!!

2010-01-20 @ 17:25:58
Postat av: Daniela

ja men iaf, skriv namn linnea

2010-01-21 @ 13:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0