basket :D

heej allihopa!
Jag har precis kommit hem från basketen, det var kul, men denna gång kollade jag bara på när det körde men på torsdag ska jag börja där, det kommer bli super kul :D
Det är på måndagar, tisdagar och torsdagar, så kom ihåg att jag kommer skriva senare på kvällen, sry inte så nice :( men aja det är som vanligt kallt ute och det snöar å blåser och så.
jag har inte tagit några bilder men det ska jag till nästa gång.
mina lagspelare är jätte snälla och trevliga. jag och jovana trivs jätte bra :)
vi har blivit ganska bra kompis med en tjej i laget som heter Besna, hon e jätte snäll och duktig på basket, bra fördelar ;) men nu ska jag återgå till mitt liv ;)

puss/ Daniella


fin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0