bad day past good days coming!

Tjenis ♥

förlåt att jag inta har skrivit mycket idag men jag hade ont i huvudet förut men nu har det lugnat ner sig, jag har vilat mycket och så nu mår jag bättre :) jag håller just nu på med att fixa min garderob den såg inte så bra ut, men nu är det på bättrings väg iaf.
imorn är det lördag och jag ska till stan och shoppa saker till mig och till pappa. han kommer hem från att ha varit i serbien i 3 månader, min farmor mår inte så bra så det är därför, så på söndag ska jag vänta på honom på arlanda! efter shoppingen imorn ska jag till malin, hon åker till thailand på söndag så ska vara med henne lite innan hon åker. men nu ska jag fixa det sista i garderoben, vi hörs. puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0