This makes me feel good!

FAMILJ/BOENDE

1. Bor din mamma och pappa tillsammans? – Nej
2. Har du några syskon och isåfall vad? - Daniel
3. Bråkar du ofta med din mamma/pappa? - Nej
4. Hur bor du (villa, lägenhet osv)? - Lägenhet
5. Har du eget rum? - Yes
6. Vilken färg har du på tapeterna? – Mörk rosa och ljus rosa
7. Brukar du måla på väggarna? - Nej gjorde när jag var mindre
8. Har du en tv i ditt rum? ? - Såklart
9. Stor eller liten säng? - Stor
10. Är dina syskon jobbiga (om du har några)? – Daniel har flyttat hemifrån, han är vuxen!


SEX/KÄRLEK

1. Är du singel nu? - Ja
2. Föredrar du långa förhållanden eller massa strul? - Förhållande
3. Är du redo o satsa på ett förhållande nu? – Absolut ;)
4. Har du någon kille/tjej på g nu? - Inte direkt
5. Har du en kk? - ..Nej
6. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - Nej
7. Har du playat någon nångång? – inte vad jag vet
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? - Ja!
9. Somnat gråtande pga kärleken? - Ja
10. Sparat något från ett gammalt förhållande? - Japp


SISTA SOM

1. Du fick en puss av? - Malin
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv)? - Viktoria
3. Du delade ett riktigt skratt med? - Malin
4. Du gick på bio med? – Daniel(kompis) hampus och malin
5. Du höll i handen? - Minns inte vem det var men det var när jag frös om händerna ute iaf
6. Du var på stan med? – Beba(gudmor)
7. Delade en pizza med dig? - Josefin
8. Du fick telefonsamtal av? - Pappa
9. Skicka ett sms till dig? - Jovana
10. Du kramade? - Malin


ÖVRIGT

1. Har du nånsin smygit ut utan lov? - Ja
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? - Kan hända
3. Längtar du till sommarn igen? - Ofcourse!
4. När tittar du dig i spegeln? - När jag sminkar mig, nästan varje gång jag går förbi en spegel!
5. Hur svarar du i telefon? - "Hallå?"
6. Vill du ha barn? – Ja!
7. Har du gjort något olagligt? - Nja
8. Vill du så får du gärna berätta vad? – Hehe nej
9. Har du några tatueringar/piercingar? - Nope endast hål i öronen
10. Hatar du någon riktigt mycket just nu? - Hat är starkt men ogillar
11. Bäddar du ofta sängen? – Kan hända
12. Vad gör dig riktigt glad? - Folk som bryr sig
13. Går du i kyrkan? - Palla
14. Gillar du att sjunga? - Love it
15. Har du egen dator? - Ja!!
16. Hur mår du idag? – Lite ont i huvudet men annrs bara bra
17. Vilken klass går du i? – 7:an
18. Har du mycket pengar just nu? – ojah ;)
19. Är det jobbigt o svara på frågorna? - Nejdå
20. Hur mycket är klockan nu? – 23.55
21. Vad ska du göra ikväll? - Chilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0