great time with the darlings ;)

Hej allihopa!
Idag har jag varit med jovana, jag och hon ska börja på basket, det kommer bli jätte kul :)
efter vi hade varit och pratat med dem så gick vi och åt på max, jummi, men aa medans vi satt där och snacka så bankar någon på fönstret, gissa vem det var jo det var busen olivia, haha..
hon skrämde skiten ur oss elr speciellt mig :D
så då kom hon in och satt med och vi snacka på, och sen besämmde vi elr jag att vi skulle till konsum, och det gjorde vi oxå. vi köpte en kladdkaka, och vi hade hur kul som hellst med kladdisen.
Men så gick det till idah, hehe.
nu ska jag bara chilla och senare dusha, är ganska trött men ska hålla mig vaken, men så gick det iaf. men ha det bra! :)




puss/ Daniella



Kommentarer
Postat av: malin

uppdateraaa meeraa! :D <3

2010-01-13 @ 16:12:00
Postat av: Daniela

va <3

2010-01-13 @ 19:58:26
Postat av: Daniela

oki :)

2010-01-16 @ 20:07:47
URL: http://daniiellass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0