day out in the city!

hejsan alla
Jag har kommit nyss hem, jag, mamma, brorsan, beba(gudmor) har varit i stan idag :)
vi har shoppat alla har det, jag har köpt massa fina saker på NK, det gjorde alla andra också :P
men efter det gick vi till jensens biffhouse och åt jätte god mat, så nu är jag mätt och belåten.
nu vet jag inte vad jag ska göra, ska kanske ta de lite lugnt, det har varit en jobbig dag idag..men så gick denna dag till, imorn vet jag faktist inte vad jag ska göra, jag ska bestämma det lite senare,
men aa jag hoppas ni alla hade en bra lördag :D

puss/ Daniella

 

bästa varuhuset i hela världen!! <3

Kommentarer
Postat av: hiwa

DIN BLOGG ÄR SKIT FIN! precis som du :)<33

2010-01-16 @ 23:11:45
Postat av: Daniela

NAAAW, TACK HIWIS HABIBI!! du e finare gumman! <33 :D

2010-01-18 @ 20:32:12
URL: http://daniiellass.blogg.se/
Postat av: Daniela

NAAAW, TACK HIWIS HABIBI!! du e finare gumman! <33 :D

2010-01-18 @ 20:32:23
URL: http://daniiellass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0